ח"כ משה סעדה: "עושים הכל כדי לפרק את אונר"א"

שטח משפטי No Comments on ח"כ משה סעדה: "עושים הכל כדי לפרק את אונר"א"

ח"כ משה סעדה לעו"ד לאופר בשטח משפטי ב'קול חי': "עכשיו בישיבת הסיעה דיברנו עם ראה"מ על אונר"א, הם זרוע של החמאס לכל דבר. חלקם השתתפו בפועל בטבח וכולם עובדים אצל החמאס. נתניהו אמר שהוא עושה הכל כדי לפרק את הארגון"

משה סעדה | צילום: יוסי זליגר צילום: יוסי זליגר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בתוכנית 'שטח משפטי' והתייחס לסאגת סוכנות אונר"א ברצועת עזה: "עכשיו בישיבת הסיעה דיברנו עם ראה"מ על אונר"א. אנחנו יודעים שהם זרוע של החמאס לכל דבר. חלקם השתתפו בפועל בטבח וכולם עובדים אצל החמאס. נתניהו אמר שהוא עושה הכל כדי לפרק את הארגון. זה ארגון שהוקם כדי לפתור את מצוקת הפליטים הפלסטינים אבל בפועל הוא משמר כבר דורות את בעיית הפליטות".

לדבריו: "מי שמעצים היום את אונר"א זו מדינת ישראל. אם אנחנו לא נכיר בהם כארגון הומניטרי אלא כחלק מהחמאס – אנשים יחששו להזדהות עמו והוא יקרוס לתוך עצמו. תמיד ידענו מה זה אונר"א אבל העדפנו להתעלם בתקווה שהבעיה תיפתר מעצמה. יש מספיק ארגונים בינ"ל שיכולים לבוא ולהתנדב ברצועה, הם רק מחכים שאונר"א כבר לא תתקיים".

על סערת בן גביר – ביידן: "אתה לא יכול לאכול מתוך ידה של ארה"ב ובאותו רגע לירוק לכיוונו. התקרית הזו מעיבה על היחסים שמתוחים בלאו הכי. הביקורת הלגיטימית צריכה להיאמר בחדרים סגורים ובטח שלא בראיון פומבי בארה"ב בזמן בחירות".

האזינו



0 תגובות